Uken som gikk…

Akkurat nå

Nå har jeg satt på vask nr 3 i dag og begynt å skrive handlelapp, har ikke hatt tid før i dag til å handle osv. Jeg har holdt på med en kake til min venninnes datter..Hun skal ha babyshower i dag, og det er jo koselig, og på litt kort varsel ble det kake, men med litt problemer med fondanten….Ukens tanke

Denne uken har tanken vært at jeg må slutte å være så kritisk til meg selv når det kommer til bilder, herregud, det er bare bilder. Og ikke er det noen som presser meg til å legge ut bilder av meg selv heller, så tanken min er.. get over it Lene…Slutt å sutre eller gi f i å legge ut.. enkelt og greit!

Ukens mest leste innlegg

Helt klart dette.. Dette hadde mange lesere og det var så koselig ❤ Dette innlegget var det mest betydningsfulle jeg har laget så langt også, for det var skrevet gjennom gledestårer… kjærlighet på høyt plan…

Ukens favorittdag

Det kommer nok ikke som et sjokk at det var lørdag 28.09.2019, dette var dagen da lille Amelia kom til verden og jeg fikk treffe henne for aller første gang, en dag jeg ALDRI kommer til å glemme. Denne dagen var fylt av følelser og glede, tårer og latter.. en herlig dag 💕Ukens irritasjon

Det er vel at jeg ikke har varmepumpe, noe som faktisk går under årets irritasjon.

Ukens opptur

Da jeg fikk servert taco på fredag… Næææææ bare tulla… Ukens opptur var helt klart da Daniel ringte å sa at de var på vei til føden og når han sa fra at fødselen var i gang… for et lykkerus….

Ukens nedtur

Da jeg målte opp feil ingredienser og ikke fant det ut før kaken nesten var i ovnen, det var skikkelig kjipt.. spesielt når jeg ikke hadde mer egg til å starte på nytt den kvelden.. Men, gjorde det helt rett dagen etter 👍

Ukens øyeblikk

Da jeg sto utenfor heisen på sykehuset og ventet på D &M, heisdøren gikk opp og jeg fikk se Daniel kom gående med sin datter i armene, Mamma/Farmor Lene knakk litt sammen, det var skikkelig rørende.

Dagens plan

Jeg skal ta en lang god dusj, handle litt så skal jeg skrive litt, se på skal vi danse lage litt mat og bare kose meg resten av dagen 😊

Håper dere har en fin lørdag og at dere får en fin kveld…
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg