Uken som gikk…

Akkurat nå

Rune ligger på sofaen, jeg lager mat til Daniel og Martine og venter på at de skal komme. I kveld skal vi se skal vi danse sammen, men først må man ha litt lørdagsmat.

Ukens tanke

Denne uken har jeg tenkt mye på julegaver, hva skal jeg kjøpe til hvem. Og ikke minst, når skal jeg begynne. I år har jeg planer om å gjøre noe spesielt som jeg aldri har gjort før. Og akkurat dette blir et innlegg i romjula.

Ukens favorittdag

Det er i dag, for i dag har jeg kost meg skikkelig her hjemme. Skiftet på senger og vasket klær og bare gjort det jeg har hatt lyst til. Pluss at jeg får tilbringe kvelden med de beste i verden.

Ukens mest leste innlegg

Det var dette innlegget om at jeg hadde tatovert meg.

Ukens irritasjon

Jeg tror ikke det var vært noe spesifikk irritasjon denne uken, og det er jo deilig da.

Ukens opptur

Når jeg var ferdig med tatoveringen, da var jeg stolt og glad og fikk definitivt en opptur i humøret.

Ukens nedtur

At det er meldt snø fra i morgen. Litt for tidlig er det ikke?

Ukens øyeblikk

Klarer ikke å velge, det er så mange, men alle er med Amelia.

Ukens anbefaling

Husetpaalandet og Mayashjørne ❤ Disse er to fine blogger jeg leser hver dag, nye anbefalinger neste uke.

i-love-glitter-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg