Uken som gikk.. Onsdag-onsdag..

Akkurat nå

Nå har vi akkurat spist middag og jeg vurderer om jeg skal ta en liten halvtime på sofaen. Litt usikker, men det hadde nok vært godt. Sheriff ligger på gulvet og koser seg etter middagen han også, ble så klart en liten smak på gamlefar også. For han så er det viktig å ligge så han har blikket rettet mot meg.Ukens tanke

Tanken går for tiden i et evt bil bytte, og hva slags bil det skulle blitt om vi gjør det. Har mange favoritter, men det gjenstår å se. Men kikker litt rundt så det er ukens tanke.

Ukens mest leste innlegg

Et tema som er veldig viktig å fokusere på, viktig å snakke om og viktig å ta opp, du kan lese det HER om du vil.

Ukens favoritt dag

Her hadde jeg ukens nedtur før, men jeg har ikke nedturer hver uke, så fra nå av så utgår den frem til jeg har nedturer det er verdt å nevne. Siste uke’s favoritt dag var på fredag, da var vi på middag hos Daniel og Martine og fikk servert verdens beste pasta. Alltid så utrolig kos å være hos dem.

Ukens irritasjon

Vepsene.. de er skikkelig mange for tiden og de hindrer meg i å være ute så mye. Jeg har jo helt panikk for å bli stukket, for det er jo sykt vondt da.

Ukens opptur

Jeg har fått 2 blomster buketter denne uken, og jeg elsker ferske blomster. En av de var roser og den andre høstblomster. Det er så koselig og det gjør meg så glad ❤Ukens øyeblikk

Det var da Alma (min eldste niese sin datter) rekte hender og ville til meg, det var så koselig ❤

Ellers så har den siste uken vært fin, og satser på at neste blir minst like fin.
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg