Unnskyld meg, men…..

I går hadde jeg en forferdelig opplevelse! Altså, jeg forstår greia med at man skal fjerne så mye plast som mulig for miljøet og jeg er 100% enig i det. Men har dere prøvd å drikke milkshake med papp sugerør???? Jeg grøsser nå bare ved å skrive det. Det er helt krise, det er gjør vondt i sjela å ta det i munnen, ikke minst å prøve å suge fra det. Nesten som å ta tunga mot jeans, ikke at det er noe jeg driver med 😜
Vel, bare en ting å gjøre med det.. no more milkshake. Jeg og papp rør er en dårlig match, og det smaker ikke like godt hvis man må drikke fra begeret/glasset. Er du enig??

 

Ha en fin dag videre 😘

-Lene- 🌷

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg