Urettferdig behandling……

Det verste jeg kan se og oppleve er urettferdig behandling, det er slike ting som stikker i hjerte mitt. Ingen fortjener å bli behandlet slik og jeg får så vondt av de menneskene det rammer. I går for eksempel så var jeg i en butikk i byen og hun som jobbet bak kassen var så hyggelig. Neste i køen etter meg var en dame og da det var hennes tur så sa hun bak kassen med munter stemme.. «Da var det endelig din tur»

Dette reagerte denne damen SKIKKELIG på og begynte å kjefte så det holdt på kassadamen, høyt og tydelig og jeg så at hun bak kassa ble ordentlig lei seg. «Beklager jeg mente ikke noe vondt, det var bare hyggelig ment» sa hun til kunden. Til svar fikk hun «Du er så jævlig frekk og antyder for andre kunder her at jeg var utålmodig, virket jeg det, sa jeg noe som fikk deg til å tro det? Hva var det som fikk deg til å si det? Din frekke kjærring»Etter endel kjefting og et forsøk på unnskyldning fra kassadamen kjente jeg at hjerterytmen min begynte å stige for dette var skikkelig urettferdig, den kjeften der fortjente hun IKKE.. Og jeg så at hun ble flau, og følte seg liten bak kassen. Det var lang kø bak og denne damen ga seg ikke. Jeg måtte bryte inn, klarte ikke å la være. «Unnskyld meg, men føler du virkelig hun fortjener alt det du står her og skriker til henne????»

«Hørte du hva hun sa eller?», spurte hun meg. «Ja, jeg hørte det meget godt, men det gjorde tydeligvis ikke du, for du står her og kaller henne frekk! Når det faktisk er du som er frekk mot henne!» Hun kunne ikke skjønne det og søkte noen som var enig med henne i køen, men nei, hun fikk ingen forståelige blikk. Så hun knurra, betalte og gikk!Skjønner ikke hvorfor noen mennesker bare MÅ!!! Idioti, gå deg en tur å få ut frustrasjonen på den måten og ikke la det gå utover andre…Det er ikke tøft å være tøff i kjeften…

Ha en fin søndag da folkens

-Lene-  🌹

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg