Ut på tur, aldri sur

Vel hjemme fra en meget frisk tur i Bugården i Sandefjord. Det var koselig å være på tur med både Linda, barn og barnebarn. Rune og Daniel er noen sprekinger må jeg si og jogga mange runder, well done. Det blåste ganske mye og når regnet kom så kastet vi inn håndkle, men det ble noen kilometer og det føles veldig godt nå.

Noen ganger så sitter det langt inne det å komme seg ut på tur, spesielt når det blåser så mye at alt er ommøblert ute på verandaen etter natten. Men jeg vet jo at det er veldig godt å være ute uansett, og spesielt når jeg kan dra på trilletur med lille Amelia. Da er det litt enklere å komme seg over kneika med ikke lyst. Pluss at jeg nyter den følelsen jeg får når jeg er hjemme igjen.

 

Ut på tur, aldri sur

 

Jeg kjenner jeg er iskald på låra enda, og det var så godt å komme inn hjemme og ta på seg varm go’bukse. Etterpå så må jeg handle litt og i morgen er det jo fastelavn søndag, så da får jeg sette en gjærdeig senere så barna kan lage boller. Det blir bra vil jeg tro. Jeg syns faktisk ikke det er så himla godt med krem i boller jeg da, men med litt syltetøy så blir det nok bedre.

Håper lørdagen deres er fin og at den vil fortsette å være det videre utover 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg