Ute av syne betyr ofte ute av sinn..

Å gjøre småting rundt omkring i og utenfor huset er en daglig oppgave, det er bare slik det er. Alltid noe å vaske, noe å rydde og noe å fikse. Slik har det vært i mange mange år og vil nok alltid være sånn. For det er jo nettopp slik jeg liker å ha det. Heldigvis vil jeg si, ellers hadde det fort blitt mye de dagene man virkelig måtte tatt tak. I går gikk jeg løs på soverommet og garderoben. 3 poser med klær forsvant og endelig tok jeg tak i det å få ut ting som bare opptar plass. 

 

Jeg tar vare på alt, jeg ser en grunn til å ikke kvitte meg med noe. Det kunne jo hende at jeg en dag fikk bruk for det plagget tenker jeg, men nå måtte jeg bare være streng med meg selv. Følelsen etterpå er jo faktisk bedre enn god og ute av syne betyr ofte ute av sinn.  

 

I dag skal jeg faktisk sy litt, sånn hvis jeg får det til da. Vi kjøpte oss hver vår doble dyne for 1 års tid siden og det betyr ganske mange sengetøy som bare ligger her. Og da tenkte jeg at jeg skulle tilpasse str til barnas dyner, gjenbruk er tingen og hvis det kan fikses med en søm eller to så er det jo perfekt. Må bare klare å få tredd trå på maskina osv, MANGE år siden jeg brukte symaskin sist. Fikk en liten innføring av mamma i går, så skal vi se da om jeg slipper å ringe etter hjelp. 

Ha en fin fin FIN dag ❤

brausepulver-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Ja ute av synet ute av sinnet 😀
      Jeg rydder hus nå og tømmer og kaster…. alt man samler på og jeg som ikke samler heller…. noe har blitt igjen allikevel 😀

      Kos deg i den nye dagen 😀

    2. Det er så godt og få ryddet og ordnet i slikt, og greier en å ta det etter hvert er det absolutt det beste. Der er nok ikke jeg så flink. Og kjenner igjen den der med at ‘kanskje en kan få bruk for det’. Men jeg er dyktigere til å kaste noen dager, andre ganger kan det være helt håpløst. 🙂

      1. Ja plutselig så trenger man det hehe. Leita senest i går etter noe jeg faktisk hadde kastet. Men Men sånn er det. Ikke god på å sy, men en søm her og der går❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg