Utenfor min kontroll

Vel, jeg får bare snu tanken min og tenke at javel, noen syns tydeligvis at mitt innhold var støtende. Dem om det, jeg vet at jeg aldri har skrevet en antydning til støtende innhold i mine innlegg. Det trykte meg litt ned når jeg oppdaget at jeg var blokkert fra å dele på facebook, men jeg skal IKKE la det gå inn på meg. Det er utenfor min kontroll, så jeg får heller bare tolerere at lesere på bloggen min vil bli endel redusert i tiden frem til den er opphevet. Kjipt, men sånn er det tydeligvis.

 

I dag har brann og redning vært her og tatt en inspeksjon, både på brannsikkerhet i hele huset og godkjennelse av innsatt peis. Så nå har vi fått klarsignal til å begynner å fyre om vi ønsker det, men det skjer ikke enda. Men jeg er jo glad for at alt var på stell her med tanke på sikkerhet for oss alle. Visste jo det, men du vet det er ekstra godt når man VET det sånn i forhold til forskriftene.

 

Dagen i dag er så og si fullbooket, jeg har litt å gjøre både her og der, men aller først så skal jeg stikke en tur til byen og få kjøpt bursdagsgaver slik at det er ferdig. Så skal jeg bruke dagen, ettermiddagen og kvelden på å lage ferdig resten av pynt og på bakingen av kakene. Klarer liksom ikke helt å konsentrere meg skikkelig om pynt og kaker før jeg vet at andre ting jeg må ut å gjøre er gjort. Gleder meg til å vise dere resultatet av mitt BB sin kake. Håper dere får en fin dag og takk for at du er innom å leser.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Dette skjer meg hele tiden. Det er Facebook sine algoritmer som er årsak, og Faktisk.no (Dagbladet, VG, NRK og TV2). Du trenger ikke si noe feil, men bare skrive et ord som deres innstillinger fanger opp. Jeg har blitt blokkert for ord som Islam, mutant og hashtaggen #labarnavære. Bunny Trash gruppen min har vært begrenset i mange måneder og er det enda. 1100 medlemmer, men bare tosifret antall som ser når jeg legger ut noe. Har kikka på innleggene dine, og klarer ikke helt finne ut hvilke ord maskineriet har reagert på, så da tipper jeg du ikke får lengre straff enn tre dager. Er veldig kjedelig når det er 1-3 uker eller mer. Klem til deg 🥰

      1. Har skrevet melding til deg på instagram 😊 For dette kan du dessverre. Det må vel være at jeg kalte silikon no’ dritt da, har ikke peil. Satser på at dette går over fort, føler jo at jeg mister masse masse lesere på siden min og Facebook. Får jo skrevet ut at innlegg er ute, men linken er jo bannlyst 🤦‍♀️ Man skulle ihvertfall fått beskjed om hva man gjorde galt. Takk for svar og klem tilbake ♥️

        1. Sånn her kan de jo bare ikke drive å holde på! For her skal det også nevnes at dette også skjer grunnet folk om ikke har bedre å gjøre enn å rapportere andres innlegg for ‘støtende’, osv. Ut i fra de tilfellene jeg har sett, så peker alt i retning av at FB ukritisk og uforbeholdent tar det som måtte komme av slike innrapporteringer til følge..
          Har ikke opplevd det selv ENDA (knock wood ***), men innser jo at det kun dreier seg om et tidsspørsmål..
          – Av den grunn, så burde vi seriøst fått til en greie hvor vi legger ut promoer for hverandre i det en får en sånn blokkering..(?) Jeg mener.. Det er jo ikke vanskeligere å få til enn at man lar folk få vite om blokkeringen i et innlegg, for så at de utkomne innleggene i den aktuelle perioden legges ut i grupper osv av andre! 🙂 😉

          1. Kunne ikke vært mer enig, det er helt sykt faktisk. Trodde ikke det skulle skje, men tydeligvis kan det skje hvem som helst. Jeg lager ikke akkurat støtende innhold i mine innlegg, så forstå det den som vil🤦‍♀️ I mitt tilfelle så virker ikke linkene mine for noen. Bunny trash har forsøkt å dele for meg, men det går ikke. Virker som om alt ved mitt bloggnavn plutselig ble bannlyst 🥲 Ja man burde kunne gjøre det for hverandre.

            Jeg må si dette satte meg skikkelig ut og så klart det gjør så jeg mister mange lesere.

            Har skrevet en Mail til support og håper de kan hjelpe på noe vis, liker ikke dette i det hele tatt 😞😞😞😞😞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg