Utfordring!

Heidisverden utfordret meg til å svare litt på noen spørsmål/enten eller påstander i et kjedebrev og den utfordringen tar jeg.🥰 Takk for det

Ute eller inne

Den er litt tricky da jeg som de fleste liker å være både ute og inne, men hvis jeg skal velge en så må det bli ute. Ikke noe er bedre enn go’vær og utetid.

Varmt eller kaldt

Helt klart varmt, det er vondt å fryse.

Natt eller dag

Dag, det er da livet skjer og det vil jeg ikke gå glipp av.

Gjest eller vert

Elsker å være vert, få styre og stelle til gjestene kommer, det er glede.

Hus eller leilighet

Det er jeg ikke i tvil om, det er hus. Elsker prosjekter med hus og jeg må ha uteplass å boltre meg på på sommeren.

Sjø eller fjell

Sjø helt klart, det er terapi med sjø, solnedgang i vannet og bare være ved vannet. Ikke nødvendigvis i båt, men sjøen er magisk.

Høyt eller lavt

Viktig å ha bakkekontakt for å si det sånn!

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg