Utmattet, men sterk likevel!

Det har gått litt i ett i hele dag og etter klokka å bedømme har jeg vært 12 av 12 timer på beina. Det er ikke helt riktig da for jeg satt en times tid ned hos Linda tidligere i dag, men ellers så har det vært noe hele dagen. Det jeg liker best med det nå er å kjenne at energien er på topp. Det var nesten det verste med hele cov!den, den energiløse tiden etterpå, men nå er alt som det skal være og det er godt. Men, det får jeg til å tenke på dem det ikke går over for, de som har kroniske slike plager.

 

ME= Kronisk utmattelsessyndrom (CFS fra den engelske betegnelsen chronic fatigue syndrome) er den vanligste betegnelse på en variabelt svekkende lidelse eller lidelser som defineres generelt ved vedvarende utmattelse som ikke er relatert til anstrengelse, som ikke reduseres vesentlig av hvile, og som er ledsaget av andre spesifikke symptomer i minst seks måneder. Les mer HER

 

Jeg kjenner at jeg har fått en helt ny respekt for sykdommen ME, jeg har for det første ikke kjent veldig mye til den og hva den eksakt innebærer før jeg har blitt kjent med noen fine bloggere her inne som har dette. Hos meg etter c-sykdom kjente jeg på en utmattelse jeg aldri har følt før, men som bare er en prosent av hva en ME diagnose gir. Og det er bare en av mange ting, det er jo bare trist. Så all respekt til dere som lever med utmattelse stort sett daglig og som er på farta likevel 💪

ALL respekt!

Håper deres lørdag har vært fin, det har min

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

10 kommentarer
    1. Det kan jeg litt om ja. Men man lager et liv som man kan leve med, godta det i stede for å presse lenge etter at man burde gitt seg, Yngste jenten min sa en gang “mamma jobber til hun stuper, så ligger hun en uke”. Dette fikk meg virkelig til å innse hva jeg holder på med.

    2. Så veldig godt å lese at du er full av energi igjen! 😀 Det gjorde meg glad! 🥰

      For ja, ME er en ekkel sykdom, og det var noe andre jeg kjente hadde, men ikke jeg…
      Så feil kunne jeg ta 😉☺️

      Ønsker deg en god søndag! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg