Utrolig, men sant!

..her i huset    

Jeg sto opp 05, har planlagt dagen min og har nettopp sagt hadet til skolegjengen. R sover etter nattevakt og været utenfor er IKKE til å skryte av, men i dag gjør det ingenting. Jeg er happy uansett.  

..i mine tanker    

Bad, bad og bad! Men nå er det ikke lenger hva vi må gjøre, lage, bygge eller flise, lime eller montere. Det er FERDIG! Tenk at jeg i dag skal ferdigstille det med stæsj som håndklær, såper osv. Utrolig, men sant! Følg med om du vil se resultat, jeg håper å komme med et innlegg i ettermiddag/kveld.  

..ønsker jeg    

Å nyte dagen, kose meg og jeg skulle ønske at klokka kunne gått litt fortere slik at Bohus åpner snart. Fredag den 13 er i dag en lykkens dag for meg.  

..har jeg lyst til å    

Slappe av litt fremover, ha litt roligere dager. Gjøre uteplassen fin og nyte de forhåpentligvis kommende varme dagene ute. Altså, nå er livet bra.  

..på blogglista    

Jeg er på plass nr 90, men sånn er det når jeg ikke har blogget hver dag. Liker det ikke, så en forandring må til. Komme skikkelig i gang igjen, nå skal vi i hvert fall ikke ha slike store prosjekter på LENGE!  

.. Utenfor    

Surt, kaldt, overskyet og litt regn i lufta faktisk. Blæh er alt jeg har å si om den saken.  

..vil jeg gi deg dagens ord ❤    

Lykke!   

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

8 kommentarer

Siste innlegg