Vær raus med oppmuntringer

Kvelden før kvelden og plutselig er jammen meg hele jula over. Vi har kost oss masse, men jeg gleder meg faktisk til at hverdagen skal begynne igjen. Denne julen har ikke vært som alle andre på mange måter og derfor er det like greit at den forsvinner. Men, aldri om jeg tar den bort før nyttårsaften, det skjer ikke uansett. Det er også første året på det jeg kan huske at vi ikke skal lage hel kalkun, jeg sier vi, men jeg tar ikke i den for det er så ekkelt! I stedet blir det kalkunbryst fordi vi blir 3 til middag. Det skal bli et festmåltid for det, det er bare annerledes. Etter mat og dessert så blir det spill og kos med våre kjære naboer, det blir en koselig nyttårsaften. Og når jeg våkner 1.januar så er det endelig et nytt år som jeg håper inneholder mange nye muligheter. 

 

Vær raus med oppmuntringer, ikke fordi du alltid føler for det, men fordi virkningene er så gode.

 

Jeg skal ihvertfall gjøre det jeg kan for at det nye året skal inneholde ting som gir meg noe, ting som oppmuntrer meg og ikke drive med å vente med å gjøre ting. Jeg er nemlig litt god på det, spesielt når det kommer til de litt større tingene. Jeg vil være litt mer raus med oppmuntringer, både til de rundt meg og til meg selv ikke minst.  Jeg vet at det er lett å sitte her å tenke disse tingene nå, men kanskje tankene blir litt mer ekte nå når jeg sier dem “høyt”. 2022 skal bli et bedre år for meg på alle områder, det har jeg bestemt meg for. Og bare det er jo en god start på det som kommer. Håper dagen deres har vært fin og at 2022 blir DITT beste år også.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg