Valgene man tar i livet

Det er egentlig rart å tenke på alle valgene man tar i livet, hva et valg på en måte kan utløse forskjeller. Skal jeg gå til høyre eller venstre? Skal jeg kjøre på kjøpesenteret eller ei? Kanskje man kommer borti noe på veien og angrer på at man tok det valget, kanskje man redder en katt eller lignende på veien og er veldig glad for valget som ble tatt. Jeg har alltid tenkt at på veldig mange måter så er det en mening med alle valg man tar i livet.

 

Her er grunnen til at jeg i det hele tatt begynte å tenke på dette med valgene man tar i dag. Jeg var på Bohus en tur i dag, der var det en del folk så jeg ble stående lenge å vente på hjelp. Så fikk jeg en tiktok tilsendt fra en venninne. Den kan jeg ikke åpne nå tenkte jeg, det er litt flaut. Men, etter hvert som jeg ble stående der fant jeg ut at nå til dags så er det så vanlig at folk ser på videosnutter på telefon så why not. Åpnet tiktoken, så på videoen og så hylte jeg ut.

 

For selvfølgelig inneholdt jo den noe jeg skvatt så ekstremt av. Du vet når det er en pil på skjermen som du skal følge nøye med på, den skulle liksom eksplodere når han kastet snøball på den. Men neida, han bråsnudde seg og kastet snøballen «rett i skjermen». Jeg hylte jo ut da som sagt og skvatt så jeg spratt bakover. Kunne jeg ikke bare valgt å vente med den snutten, for DET var flaut kan du si for jeg var ikke der alene for å si det sånn. Skal ikke åpne slike der det er ukjente folk ihvertfall.

Ha en fin kveld

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. Morsomt hvor forskjellig man er, hadde jeg likevel stått og ventet så hadde jeg sett på hva som helst som passet meg best, enten det er mobilen eller noe annet. Hadde jeg skvett og hylt so what. Jeg bruker å ha slike plugger inkrementell og høre på musikk, kommer det en låt som gir meg lyst til å danse, så danser jeg. Om det er utenfor naboblokka eller på Bohus 😜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg