Vanskelig, imponert, terapi og spenning

Det har vært litt vanskelig å skrive i det siste, vanskelig å skrive som vanlig og da blir det feil å skrive også. Så derfor har jeg vært litt borte igjen, trengte bare litt tid uten å tenke på blogg. Men nå er det på tide med en liten oppdatering herfra, det er også på tide med litt engasjement fra min side. Det som er så godt er at de dagene man trenger litt pause fra noe man kan ta pause fra, så burde man gjøre det. Viktig å huske på at det er lurt å ta vare på seg selv i hverdagen.  

Og som en god 2 plass (bloggen har førsteplass) så er det terapi for meg å kreere noe, så i det siste så har både drillen og saga fått kjørt seg….igjen! Da flyr timene og jeg koser meg så mye, folk som går forbi her må tro det har klikka for oss her i huset. Men, det har det altså ikke heldigvis. Bare en interesse som kanskje innimellom skulle tatt en ferie. Men, så lenge det gjør meg godt, så er det en bra ting.

 I dag fyller min kjære, fine mamma 75 år og i går var vi samlet og feiret dagen hennes, det var så koselig. Hun disket opp med reker og loff, kaffe og kaker. Rune bakte faktisk bløtkaken, fylte og pyntet den til henne og den ble søren meg god. Han imponerte og jammen meg nailet han det og for å være helt ærlig så var det en av de bedre bløtkakene jeg har smakt. Skikkelig god med jordbær, blåbær og mandariner.  

 Jeg er skikkelig spent om dagen for jeg har etter tips fra min kjære nabo som fant noe interessant på instagram sådd popcorn. Tydeligvis så skal det komme veldig fint prydgress ut av det. Så jeg gleder meg til å se hvordan dette blir, popcorngress faktisk. Spennende! Har du hørt om det før forresten? Slik gjøres det: Jord i en potte, MASSE popcorn kjerner, av den typen man lager i olje i kjele (ikke micro). 1 cm jord over kjernene og la det være ca 10 cm opp til toppen av potta. Sett i sola og vann hver dag. 

Gjorde dette i går, så jeg følger med hver dag på utviklingen.

Håper det står bra til med dere alle❤

ballet-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Ja jeg har hørt om popcorngress 🙂 Spennende å se hva et blir ut av det der 😀
      Man må bruke tiden til det man føler for – og et man brenner for – alt til sin tid 🙂
      Dere er flinke å gjøre ting sammen i huset og på utsiden – og du er flink!

      1. Ja jeg gleder meg selv og håper det blir bra, skal vise det når det kommer.

        Jeg har også vært utrolig dårlig på det, men nå har jeg bare måttet. Viktig å ta pause om man trenger det🤗

    2. Tenker også at det er viktig å ta pause fra de tingene man KAN ta pause fra – når det trengs 😊
      Hørtes ut som ei koselig bursdagsfeiring.. og oooh, den kaka så sabla god ut, ja 🤩
      Hmmm..popcorngress, faktisk 😲 Nei det har jeg aldri hørt om – men du verden som jeg gleder meg til å se hvordan det blir etter hvert.. 😊
      Håper du får en riktig flottersfin kveld 🥰

      1. Viktig er det så absolutt. Trenger man det så trenger man det 🤗 Den ble bare rååågod!

        Jeg er så spent på det popcorngresset så jeg kan nesten ikke vente til det kommer opp av jorda (hvis det gjør det)🙏

        Takk det samme til deg❤

    3. Popcorngress har jeg aldri hørt om – så spennende! Og den bløtkaka var lekker, og smakte sikkert nyyyyydelig! Gratulerer så masse til mamman din <3

    4. Der var du, ja.🤗
      Har vært innom og sett etter deg.🌸
      Godt at du har fylt dagene med fine ting å gjøre. Jammen er mannen din flink kakebaker!🎂
      Det holder min mann seg laaaaangt unna.😆
      Ha en fin vårkveld!🌱

      1. Så utrolig hyggelig å lese at du har gjort det, det varmer hjerte mitt❤
        Ja vi har noe å gjøre hele tiden og fytti som vi koser oss. Ja, det visste jeg faktisk ikke at han nailet, så det var overraskende. Var sikker på at han ville be om hjelp. Men neida❤

        Takk det samme til deg☀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg