Var det bare tomme ord?

14.12.2019 skrev jeg en liste fra A-Å på mine planer for 2020, nå skal jeg gå igjennom denne listen for å se hva jeg faktisk har fått gjort av dette. Den inneholdt både ønsker og gjøremål for året som var og spørsmålet jeg stiller meg er: “Var det bare tomme ord?”, eller kan jeg stryke mange ting fra den. La oss se! Gjort og ikke gjort.

 

Arrangere flere jentekvelder.

Vel, covid kom og ødela for dette, så det var ikke min skyld at dette ikke skjedde.

Bowling kvelder med familien. 

Faktisk så satte pandemien en stopper for dette også

Cola zero skal jeg drikke mindre av. 

Dette har jeg faktisk overholdt, jeg drikker ikke noe cola zero. Men……………jeg drikker pepsi max!

Dagene skal planlegges litt mer enn i 2019. 

Kan jo si det ble gjort da, ihvertfall de første 2 månedene av 2020, resten ble som det ble.

Entreen min skal pusses opp. 

Vel, den skal fortsatt pusses opp, mål 2021??

Ferie ut av landet ønsker jeg i 2020.

Koser meg fortsatt her i landet og ikke sett noe til at dette målet er oppfylt.. igjen, ikke min skyld.

Gulvet på badet skal gjøres ferdig.

Snart skjer det noe inne på badet, helt klart 🤦‍♀️

Hunden skal på helsekontroll.

Jeg tok med Sheriff på kontroll, der alt så bra ut. Håper det fortsatt er slik, men jeg er usikker.

Iskaffe skal jeg også drikke mindre av.

Hææææ, hva står det egentlig der, trenger jeg nye briller?

Julegaver skal jeg starte på i januar.

Jeg startet helt klart på julegaver i januar, jeg kjøpte en gave så tok jeg resten sånn 20 desember ish.

Kjøkkenet skal planlegges ferdig.

Kjøkkenet ER ferdig planlagt.

Livet som blogger fortsetter og håper på forbedring neste år.

Bloggeren fortsetter og forbedring på lesertall har kommet, jippi.

Manualene mine skal bli brukt og ikke bare stå til pynt.

De har helt klart blitt brukt og som et tips til deg, har du ikke dørstopper så er manualer perfekt til det.

Nye gardiner skal opp på soverommet.

Yes og jeg angrer ikke et sekund på de lystette gardinene, digg.

Ol i håndball, og det gleder jeg meg til allerede.

Ja og jammen meg gleda jeg meg dette året også.

Prøve å bruke litt andre farger enn svart på klærne mine.

Hmmmmmm. Ingen kommentar.

Q-tips skal få en egen søppelkasse med lokk!!

Yes, jammen meg har det blitt søplekasse, men om den er ene og alene til q-tips det er en annen sak.

Rune skal forhåpentligvis få brukt snøfreseren sin.

Han fikk brukt den…. 1 gang!

Søndager skal brukes til å slappe av hver eneste uke…. Tror jeg.

Noen ting virker så enkle når man skriver dem ned, men ikke like lett å utføre.

Tannlegen skal få besøk av meg igjen.

Jeg har vært skikkelig flink og tannlegen har sett meg både 1 og 4 ganger.

Ukeshandel skal bli en vane.

U said whaaaaaaaaat?

Verandaen skal beises

Det gjorde vi våren 2020

Wok skal nytes mer enn en gang iblant.

Det hørtes ut som en veldig god plan vil jeg si. “hvor er egentlig wokpanna mi?”

X’en er en bokstav med veldig få norske ord, men det er greit.

Ja det er vel kanskje ikke noe som vil forandres med det første.

Yndlingsplagget mitt skal kastes.

Det gjorde jeg med en gang denne lista var ferdig.

Z er bare en irriterende bokstav.

Nå og for alltid!

Ærlig sagt, så håper jeg alt jeg setter som mål og planer vil gå i boks.

Det håper jeg fortsatt og det vil det gjøre helt klart.

Ønsker å være en god versjon av meg selv hele året.

Det er et eviglangt ønske som jeg skal oppfylle hvert eneste år.

Å nyte livet er å leve, det fortsetter jeg med i 2020.

Selv om at livet i 2020 ble noe helt annet enn hva jeg hadde sett for meg, så nøyt jeg livet så godt jeg kunne, så jeg vil si at det punktet ble oppfylt.

Alt i alt så kunne jeg stryke 16 av 29 punkter. Det er ikke en godt utført liste vil jeg si. Prøver igjen, med ny liste for 2022 i desember en gang. Konklusjonen er at det var ikke bare tomme ord, men heller ikke et utført kapittel. Men alle fortjener en sjanse til 🙏🙏 Ha en nydelig dag og en fresh start på jobb for dere som er ferdig med ferien nå.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

6 kommentarer
    1. *haha*
      Jeg elsker den der lavterskelinnstillingen mht hva som kreves for at målet er nådd, som f.eks den ene julegaven som ble kjøpt i januar, for ikke snakke om de strykene av X og Z 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg