Vår lille snekker jobb…

Jeg hadde liggende et par stein plater som jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av. Mamma kom å hentet den ene, og hun fikset et par lecablokker og la platen på med litt blomster. Det ble fint, så da hadde jeg fått et tips til å bruke den andre også 😊 Men jeg ble ikke tilfreds med bare platen på stein, så etter litt forslag på snap til hva jeg kunne gjøre, så likte jeg denne ideen best. Så da var det bare å begynne å snekre da….eller jeg målte ihvertfall…I utgangspunktet så var det jo faktisk jeg som skulle lage denne, men så har jeg en liten snekker her i huset da som liker å kappe og skru, så da var det jo greit. Jeg liker å være formann jeg så… tiiiihiiii 😊 Skrudde noen skruer da.
Diy HjemEtter litt kapping, måling og skruing.. så kommer justeringene, det er noe Rune alltid sier til meg når vi enten bygger noe eller pusser opp. Justeringer… Jeg, som den formann jeg er ser etter “feil” for jeg er perfeksjonist, Rune er ish type. Men heldigvis så har vi pusset opp et helt hus uten å krangle, jeg vet at jeg må velge mine ord med omhu. Slik at jeg forteller om “feilene” uten at det blir klaging. Og som regel sier han “håpet du ikke skulle se det”, men jeg ser det! 😊😜 Her kommer resultatet av dagens arbeidsstykke, det ble fint da…Nå gjenstår det bare å få malt den.. Skal jeg gå for beisfargen på terrassen eller fargen på huset??

-Lene- 🌷

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg