Vel fremme på hytta…

Da har vi vært på hytta noen timer og her er det så varmt og godt, og heldigvis er nett i orden også.. phuuu. Det var nettopp det jeg var mest redd for, at jeg ikke skulle få til denne internett delingen. Men med litt hjelp fra min kjære som plutselig de 2 siste dagene har blitt litt teknisk god, så viste det seg å være lett som bare det. Her varmer sola enda, og det er skikkelig kos, grilla litt pølser har vi fått gjort å… Så nå skal vi nyte noen dager med “ferie” 😊Uansett om pc og mobiler er med så slapper man liksom av på en helt annen måte. Det merker jeg allerede nå, man slipper liksom tanken på ting man gjerne skulle gjort når man er hjemme og KAN gjøre det. Så akkurat det er deilig å legge fra seg. Nå fyrer sjefen opp i bålpanna, så nå skal jeg ta med meg årets første hvitvins glass bort i sola 😊
Håper dere har en fin kveld også..😘

-Lene- 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg