Vel, ironien lenge leve spør du meg

Det beste jeg vet er når jeg våkner litt før klokken seks på søndagsmorgen og det fortsatt er mørkt! Da blir liksom dagen ekstra lang og hva er ikke koselig med det liksom? Vel, ironien lenge leve spør du meg. Men, når det er sånn ståa er, så er det sånn det er! Da er det bare å gjøre det beste ut av det og ikke irritere seg over at jeg IKKE fikk sove lenger. Juhuuuuu, sunday funday. 

 

Neida, det er ikke så galt, tiden flyr fort på mårran også, så nå er sola på vei opp og dagen er i gang allerede.  

 

I går kveld ble vi sittende å spille Liverpool sammen med søs og niese. Det var moro og veldig lenge siden sist, en koselig lørdagskveld ble det. Nå skal jeg hente litt ved og få fyr i ovnen, burde gjort det for lengst, men hallo, det er søndagsmorgen og jeg er treg, men nå kjenner jeg at jeg er veldig kald. Håper natten din har vært god og at du får en fin søndag. Er du heldig så ligger du godt å sover fortsatt.

Ha en fin søndag 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

22 kommentarer
    1. God morgen!
      En koselig kveld hadde dere i går – også tidlig opp igjen i dag… sånn er det bare 😀 Jeg var oppe 06.45 😀 Da klarte jeg ikke ligge lenger 😀
      Morgenfugler!

      Lag deg en fin søndag 🙂

      1. Ja morgenfugler er det helt riktige ordet 😊 Kvelden i går var kjempekoselig, håper du hadde en fin lørdagskveld også 🙏 06.45 er tidlig det også

        Ha en nydelig søndag❤

    2. Ja kvelden i går var fin. Vi har malt litt videre i stua og har nå funnet ut at det rekkverket jeg har spurt om råd til, som var svart og hvitt – ja det MÅ bli helt hvitt 🙂 Vi styrer på innimellom 😀

      Tusen takk! Og gode ønsker for en nydelig søndag til deg <3

    3. God mårra der 😊 Våkna litt over 6 i dag – helt av meg selv.. så har vært oppe noen timer nå, ja..og i full gang med å lese meg opp på bloggen, hehe.
      Og nååå har jeg oppdatert meg hos deg – selv om jeg ikke har kommentert på alt..
      Håper du får en riktig flott søndag ❤

    4. God morgen ☺️
      Sov faktisk helt til 8 i dag jeg. Lenge siden sist 😄 Det var godt ☺️
      Men sola skinner, og det blir en fin søndag værmessig, så nå er det på tide å stå opp 🌞
      God søndag! ❤

    5. Skulle ønske jeg var A-menneske, for det er jo så flott å sitte å se på dagen våkne. Dessverre så er jeg D-menneske, ja du leste riktig 😉 Det har vært lite søvn de siste dagene, men i natt fikk jeg mange timer og sto opp når kirkeklokkene begynte å slå…

    6. Sunday funday, hurra! 😀 Jeg våknet også grytidlig i dag… Sju! Men så ble det et par timer på øyet igjen i ettermiddag, for åtte timers søvne var jo altfor lite! 😀 Håper dagen din har vært super! 🙂 🙂 🙂

      1. Jeg sovna i ca 2 minutter tidligere på sofaen, men det var det, nå venter jeg bare på at klokken skal bli nok til å kunne legge seg hehe.😊

        Dagen har vært super og det håper jeg for deg også❤

            1. Skal skrive litt om søndagsturen min senere i dag 😉 Herlig at søndagen din ble kjempefin! 😊 Takk-takk! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg