Ventetiden er over, prøvesvar er mottatt!

Husker du jeg fortalte om min angst for svar på blodprøver og grunnen til at jeg har det? At for meg så er det en stort steg å få det gjort som jeg skrev om for nærmere et par uker siden. Vel i dag hadde jeg time hos legen klokken 11 for å få svarene på disse og jeg kan ikke huske sist jeg skalv så mye som jeg gjorde da. Han skulle ta både puls og blodtrykk og som jeg sa til han var at det er kanskje lurt å vente til slutten av timen. Noe han også gjorde og det var jo bra, problemet var bare at jeg kjente at pulsen ikke ville roe seg. Uff, hva er problemet mitt!

 

Jeg har faktisk vært VELDIG flink på å ikke la ventetiden påvirke dagen min fra legebesøk til prøvesvar og det er ikke verst til å være meg. 

 

Jeg var så nervøs, men svarene måtte jeg jo få. Grunne til at jeg hadde legetime for svarene er fordi jeg syns det er best, da kan jeg liksom spørre med en gang om det var noe jeg lurte på. Den prøven jeg gruet meg mest til som du lese om i første link var stabil og det var så EKSTREMT godt å høre. Den vil jeg IKKE ha utvikling på noe som heller ikke MÅ skje noen gang. 1 år til neste gang den prøven skal tas. Kolesterol var litt høyt og jeg må bli flinkere til å ta d-vitamin, men bortsett fra det så var ALT bra. Blodtrykk fint, puls litt høyt, men det forventet han pga stresset der og da. Ekke bare bare å være meg innimellom 😬

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

Ha en fin kveld

 

6 kommentarer

Siste innlegg