Verdifulle dager….

I dag har jeg vært på lunsj med venninner, og det er så ekstremt koselig, elsker å sitte slik å skravle om alt og ingenting. Spise mat, drikke kaffe og løse verdensproblemer, det burde alle ta seg tid til innimellom ❤ I dag var vi på Fritzøe Brygge, på Becks Cafe, maten var kjempegod og stemningen på topp… som alltid 😘Dager som dette er så verdifullt, dager hvor jeg får være med noen som betyr noe for meg. Dager da man koser seg litt ekstra, og nyter samvær og latter, dette betyr enormt mye for meg. 🙏Hvis du skal på ferie til Larvik eller en tur på Farris Spa, så er det verdt å ta turen ned på brygga, i dag blåste det skikkelig og jeg blir så fascinert av å se på bølgene som slår inn mot land. I dag var det 2-3 meter med bølger,(virket slik ihvertfall) blei nesten litt svimmel av å se på makten havet har..😨😊Det er rart at vi aldri har tatt turen på Farris Spa, det må vi få gjort.. Utrolig fint der, jeg har vært i lobbyen, men ikke lenger enn det. Men det er jo en start da tiiihiii… har du vært der? Nå er det snart påske, og i dag kjente jeg på påskestemningen. Kjente sola varme og det gjør meg bare så glad altså. Påsken er liksom avslutningen på vinteren og starten på våre, beste følelsen i verden.. Håper dere har hatt en fin dag uansett hva dere har gjort…’

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg