Verre enn det er det jo ikke

En ting jeg misliker mer enn vind når det kommer til vær er fuktig, klam luft og akkurat det er det i dag. Til og med knekkebrødet i skuffa er mykere enn vanlig, men så lenge problemene ikke er verre enn som så skal jeg alltids takle det. Dagen startet litt over 06 i dag og jeg håper det betyr at jeg får sove godt kommende natt, det er nemlig meldt lyn og torden og jeg liker det IKKE. Kommer nok aldri til å bli voksen når det kommer til det, er man redd så er man redd!  

 

 Dagen i dag skal gå til å få orden overalt, jeg føler at alt står på hodet her for tiden og det stresser meg. Så da er det jo ikke annet å gjøre enn å gjøre noe med det, så slipper jeg unødvendig stress. Verre enn det er det jo ikke, det eneste må jo være at det er vanskelig å komme i gang på mandags morgen syns jeg. Det får jo bare ta den tiden det tar enkelt og greit. Store problemer her på morgenen kan man si. Uff!  

 

Vel, så ble det en pause fra skrivingen noen timer, så alt jeg hadde planer om å gjøre i dag er nå gjort og nå skal jeg sy noen putetrekk. Jadda, det er ikke bare bare å fokusere på en ting om dagen. Så litt hopp herfra til andre ting skjer innimellom. Håper sommeren behandler deg godt og at du nyter dagene. Ha en fin dag videre alle sammen  💚

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

13 kommentarer

Siste innlegg