Vet ikke helt hvor jeg vil med dette forsøket

Altså i dag frister det ikke mye å gå ut, fy søren som det regner. Men må man så må man, sånn er det bare. I dag sto jeg opp litt over fem og jeg er nå ferdig med å vaske kjøkkenet. Der skinner det nå som aldri før og det er skikkelig deilig. Jeg vasket vinduene der også både innvendig og utvendig, ikke visste jeg at det skulle pøse ned på denne måten. Jaja, de er reine ihvertfall da.

 

Jeg tenkte jeg skulle prøve denne symaskinen i dag da, skulle vel egentlig ha gjort det for en stund siden. Men jeg får finne frem noen filler og øve meg litt. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette forsøket, men det hadde vært utrolig moro å klart å skape noe. Eller gjøre om noe gammelt og ikke minst reparere ting som trenger det. Hvis det kan fikses så bør man jo ikke kjøpe nytt tenker jeg.

En fordel er jo da å kunne sy og hvis jeg ikke prøver så vet jeg jo ikke om jeg kan eller ei. En rett søm burde jeg jo få til, men vi får se. Wish me luck 🤞

 

Ønsker dere en fin dag enten du har sol eller regn, dagen kan bli like fin for det.

malenna-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Det er rart hvordan jeg har tålmodighet til å sitte i timesvis med pirkearbeid på noe og ikke andre. Kjenner at dette med symaskin, spoling, tre trå osv må jeg klare på 1 eller 2 forsøk eller så orker jeg ikke. Har IKKE tålmodighet til trå pirk hehe. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg