Vi er begge handy.. Heldigvis!

God morgen fra en litt fraværende blogger som svikter litt i både kommunikasjonen med dere lesere om dagen og egne innlegg. Det stresser meg litt og jeg liker det ikke, for jeg liker å engasjere meg. Men, jeg har rett og slett ikke tid for tiden å få det til å gå rundt. Når kvelden kommer og vi avslutter arbeidet for dagen så er jeg så sliten at jeg egentlig bare dusjer og legger meg. Jeg titter innom i nesten hver pause jeg har, men når pausen er over har jeg verken fått skrevet noe eller kommentert noe. Tar det igjen etterhvert.   

 

Nå er vi stort sett ferdige med den oppbyggende fasen, mangler noen få 2’4 som vi skal ut å handle når det åpner. Men, vi er i gang med våtromsplatene og det er moro, da begynner det liksom å ligne noe. En oppdatering på fremgang kommer i morgen. 

 

Når man står på slik som vi gjør om dagen glemmer man litt gode matrutiner så jeg tenkte at jeg skulle handle nå etterpå. Kjekt å ha ting i hus så vi kan spise litt ordentlig middag i dag. Kjenner jo nesten ikke på sultfølelsen heller når man er opptatt hele dagen. Men fy søren så moro det er å tenke på at alle oppgradering som har skjedd i dette hus har vi gjort helt selv. Bortsett fra det som må bli gjort av fagfolk da så klart, jeg har jo en mann som er ekstremt flink og vi er begge handy.. Heldigvis! Og fortsatt går alt knirkefritt oss i mellom, altså det kan jo ikke bli bedre enn det. 

Ha en fiiiiiiin lørdag og ja, litt brilleskille blir det når man er ute uten solkrem hehe 🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

15 kommentarer
    1. Har inntrykk av at dere begge to er handy ja 🙂 Og står på mye. Jeg kjenner det samme som deg med blogging. Har til og med ting å skrive om, men jeg har bare overhode ikke tid. Den forsvant en gang i 2020. Jobben krever mer og mer, og jeg har mindre o mindre energi når kvelden kommer. Må bare spise og sove. Man velger heller å ha LITT liv, enn å bare sitte ved tastaturet. Men i helgene har jeg tid til begge deler. Litt liv, og litt blogging 😀 Ha en fin dag Lene <3

      1. Ja vi er det 🥰
        Tiden strekker ikke til noen ganger og det er jo bare sånn det er. Som du sier, livet skjer! Tid til begge deler er bra, en god balanse er en fin ting og vi vet jo at å skrive blogg og lese blogger osv tar tid. Men så gøy også da 🤗

        Det er en tid for alt

        Nyt dagen fine du 🥰🥰

    2. Det sier seg sjøl at det ikke blir tid og ork til så mye blogg. Men du har virkelig klart å holde oss oppdatert, og resten får komme når dere er ferdige med badet m.m.
      Mye jobb, og veldig bra at dere fungerer så godt sammen ☺ Men å glemme å spise, nei, det gjør jeg aldri. Blir for sulten og grinete jeg 😂 God lørdag. Klem 🥰

      1. Ja det blir litt sånn, men så MÅ jeg bare inn med noe innimellom 🥰 bare noe en blogger skjønner 🙏
        Ja massevis av jobb, men gøy!
        Mamma var innom med vafler i sta jippi 🥰

    3. Tenker at du må bare prøve å slå i fra deg den stress-tanken om å ikke rekke over alt her på bloggen mens oppgraderinga står på. Trur alle som følger deg, har full forståelse for at du ikke er å kommenterer over alt.. jeg veit i alle fall at jeg har det..og setter heller pris på litt oppdatering om hva som skjer med badet, fremfor å få kommentarer på mitt eget (sjøl om det er jo superkoselig det, da 😍)
      Håper du får en riktig god og stressfri lørdag, you amazing handywoman ❤

          1. Ja, motivasjonen er på topp, men fy søren så godt det er å gi seg for kvelden. Det er da det kjennes på kroppen, det er helt sikkert.❤ Neida, det må bare være som det er nå og jeg koser meg i bobla vår om dagen🤗

    4. Jeg har skjønt at dere er både handy og ikke er redd for å stå på.
      Kjenner godt til det der at mat ol ikke blir prioritert når man holder på med noe 😉

    5. Altså i dag har jeg lagt merke til klokkeslett på kommentarer i innlegg hvor det er blitt noen kommentarer, som dette innlegget… altså må man ha blogginnlegg klart klokken 7 om morgenen for at noen skal ha tid til å slenge inn en kommentar? Det er spesielt å ha masse lesere klokken 15, men ingen som sier noe, mens klokken tidlig på morgenen så er det rene skjære hønsehuset 😂😂😂

      1. Mange som er tidlig oppe vet du og da har man litt tid🤗 Men ja merkelig at det er dårlig med kommentarer når du har masse lesere i 15 tia. Kanskje du må sette på vekkeklokka og skrive innlegg i 7 tia🤪

    6. Så herlig at det går fremover, at motivasjonen opprettholdes og at det går knirkefritt dere imellom 😀
      Ikke stress med alt du burde gjort, for det er en tid for alt, og nå skal du bare nyte å være i oppussingsbobla 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg