Vi er optimistiske

Denne uken er Rune sykemeldt og skal være hjemme hele tiden, da fant vi ut at vi måtte ha noe vi kunne gjøre for å fylle tiden litt. Og det vi skulle finne på måtte jo helt klart ikke inneholde vanskelige ting for han å gjøre med en vond arm. Så, nå er vi i gang med et prosjekt som passet oss begge to, vi skal lage pepperkakehus, konstruert fra bunnen av oss. Får vi dette til så kommer det til å bli knallbra.

 

Julemusikken er på og vi er optimistiske til dette prosjektet som KAN komme til å ta noen dager. 

 

Mange kriker og kroker, mange elementer og mye jobb, men det er koselig jobb.  Alle delene har jeg stekt i dag, så nå er det oppbygging på gang. Jeg håper virkelig at dette blir som vi tenker, da gleder jeg meg til å vise dere, hvis ikke så skal dere få vite tanken og tabbene og hva det egentlig skulle bli. Men, positive tanker har vi og er innforstått med at vi kan måtte lage ting både en og to ganger hvis noe brekker.

Ha en fin ny uke ✨

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer

Siste innlegg