Vi får jo bare dra å gjøre det da

Dagen i dag har faktisk vært en ganske så sløv dag for min del, jeg har sett på at R har jobbet og jammen meg har han fått opp stenderverk og fjernet tak osv. Så i morgen kommer veggene opp, det får’n si, han står på. Jeg har ryddet litt da og vært litt ute, men ikke gjort noe annet fornuftig. Var en tur på butikken og kjøpte litt frukt, det er jo krise om jeg er tom for det noe jeg var i går kveld. Jeg føler nesten at jeg gjør noe ulovlig ved å gå på butikken når vi har smitte i hus, men fra i morgen tidlig så er det jo faktisk lov for alle som er nærkontakter.  

 

Kan tenke meg tallene på smittede i Norge kommer til å øke noe voldsomt fremover, men det er jo meningen også da. 

 

I morgen er det skole for de som tester negativt her også, så hverdagen kommer jo på en måte tilbake nå da. Ingen andre er foreløpig smittet her så vi får se hva mer enn mat frokosten bringer i morgen tidlig. Gratis hurtigtester må vi hente nesten hver dag nå når en familie får 1 pakke bare. Og så lenge testene her i huset er negative så trengs det 27 tester faktisk og vi får 5 hver dag. Jaja, vi får jo bare dra å gjøre det da, stå i kø hver dag! Gidder ikke å kjøpe selv når vi får dem gratis ihvertfall.  

Håper din dag har vært fin og at du har en fin kveld

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

13 kommentarer
    1. God mårra der =)
      Nå har jeg ikke helt satt meg inn i disse reglene, da jeg aldri har trengt det..men er det sånn å forstå at selv om du sitter i karantene, så må du ut å hente disse testene nesten hver dag – dersom du ikke har råd til å kjøpe et palle i slengen å ha hjemme? Eller har jeg misforstått noe her….. ?

      1. Det er slutt på karantene nå, hvis man er nærkontakt henter man tester på steder der de har de. (må liksom ha en grunn til å få gratis)Symptomer eller nærkontakt 🤗 Man får 5 i slengen og siden vi er 5 i husstanden så må vi hente sånn at vi har til testing hver dag i mange mange dager.

    2. Ja her er det også krise om jeg ikke har frukt i hus!
      Her er det også testing hver dag nå, i 5 dager… og krysser fingre for at smitten ikke rakk å feste seg.
      Men jeg er helt rolig.
      Jeg tror nok det blir slik at ALLE er innom denne smitten til slutt 🙂

      lag deg en fin fiin onsdag 🙂

      1. Ja, MÅ ha frukt. Her er vi nå oppe i 2/5 med positiv test. Ja,det tror jeg også, håper dere går fri, jeg har ikke veldig lyst på dette, men det skal vel godt gjøres å ikke få det.😊

        Takk det samme til deg😊

    3. Kjedelig å stå i kø, men håper du ikke må stå der veldig lenge. Og det er klart det er veldig greit å få tester gratis. Ikke så billig ellers akkurat. Vi har tester i hus og mannen har bestilt en pakke til visstnok. Ingen smitta her eller nær heldigvis 🙂 Ønsker deg en god dag. Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg