Vi fortjener det alle sammen!

Jeg er spent på om det virkelig blir 20 grader i dag eller om yr bare lurer oss. Foreløpig er det ikke akkurat varmt ute, men det ser lovende ut. Kjenner jeg er litt støl i armene etter gårdagens malingsjobb, nye 6 timer med penselen i handa og podcast på øre. Men det er jo så moro når resultatet blir så bra, da avslutter jeg dagen med å være ganske stolt av meg selv. Og bare det er jo en god følelse vil jeg si.

 

I dag har vi satt i gang forberedelsene for å få bassenget opp å gå, det tok litt lenger tid enn planlagt å komme i gang. Men det er ennå tidlig nok, sommeren er jo ikke i gang enda. Jeg ønsker at denne sommeren skal være full av sol og fine dager. De fleste av oss skal jo tilbringe sommeren i vårt vakre land, og mange skal kanskje for første gang på mange år være hjemme.

 

Vi er vant med å tilbringe sommeren hjemme så for oss så blir det ikke store forandringen. Men vi skal likevel ha en fantastisk tid fremover. Jeg gleder meg til vi skal ta med oss frokosten ut, jeg gleder meg til barna koser seg i bassenget. Jeg håper tiden går tregt, og at vi får en lang, solrik sommer, det syns jeg vi fortjener alle sammen. Så det er bare å krysse fingrene for det 🤞

Ha en nydelig dag

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ønsker deg solfylte og fine vårdager og sommerdager, slik at dere får brukt bassenget! 😉 Send noen varmegrader til Trøndelag også, når dere har fått fylt opp hos dere 😀 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg