Vi har aldri hatt det, men nå skal det gjøres noe med

I dag har det vært et skikkelig på med genser’n av med genser’n vær. Varmt som fy for hver gang sola kom frem og kaldt som bare det når skyene dekte for den. Det er det vi kaller vår, men jeg nyter det. Og dere som følger meg vet vel hva som skjer på våren her hos oss, det er ikke lange pausene mellom hvert prosjekt kan man si. Men det gjør slik at vi kan nyte selve sommeren uten å ha like mange ting på gang.

 

Alle trenger vi en sofa på verandaen, ikke sant? Vi har aldri hatt det, men nå skal det gjøres noe med. Nå skal vi få oss en svær sofa der vi kan nyte ettermiddagen i halvskyggen på varme sommerdager. Det er etterlengtet og jeg har troa på at min egen “snekker” skal naile dette prosjektet også.

 

Jeg er spent og gleder meg skikkelig til dette blir ferdig. Bare elsker alt vi får til å lage selv og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med at vi liker så godt å holde på med slikt begge to. Men nå trenger saga nytt blad, det er utslitt. Da er det kjekt at Rune har bursdag på mandag for da kan han jo få det i gave. Nei, det skal han ikke få selv om at det hadde nok gledet han uansett. Har du/dere prosjekter på gang denne våren??

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

6 kommentarer
    1. Har man først en sånn stor og fin veranda, ville det jo nesten vært en skam ikke å bruke den for alt den er verdt 😉
      – Men hvordan funker en ute-sofa m.h.t å tas inn for vinteren og sånt? – Blir den ikke et herk å lagre?..

      1. Ja det er helt sant, man må jo utnytte plassen. Det blir bare puter som må lagres for vinteren, selve sofaen lages i impregnert materiale som kan stå ute i vær og vind 🙂🙂

      1. Ja jeg har savnet å ha det så det skal bli deilig. Kjekt å få unna de store oppgavene før varmen virkelig setter til 🤞🤞🤞 Da skal det slanges, helt klart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg