Vi har god tid til å få det gjort

Hele dagen i dag har gått til beising, jeg drev på ute i 7 timer i strekk faktisk så er litt stolt over meg selv. Vet ikke helt om jeg får løftet armen i morgen, men håper inderlig det. Jeg har jo tross alt ca 7 timer til før alt er ferdig. Men det blir fint og jeg er litt sånn at hvis jeg først har satt i gang så vil jeg gjerne få det ferdig med en gang. Eller ihvertfall så fort det lar seg gjøre. Nå er hele den øvre delen og deler av det nederste ferdig.

Jeg har faktisk begynt å høre på podcast, så da flyr timene avgårde samtidig som jeg hører på noe festlig. Jeg har begynt å planlegge hvordan det skal pyntes opp her, men først så skal vi få igang bassenget. Rune har klødd i fingrene i flere dager for å starte, men pga ryggen som plager han så lar det vente på seg. Vi har god tid til å få det gjort.

 

VÅREN ER EN GOD TID, DA KOMMER ENERGIEN OG ARBEIDSLYSTEN FREM 

 

I år så håper jeg vi får til å bygge inn bassenget ordentlig med en liten hylle rundt, det er litt vanskelige vinkler eller så hadde jeg nok klart det selv. Men jeg har bestemt meg for å prøve ihvertfall, skal ikke mase på Rune om det da han holder på med andre ting når ryggen er oppe og går igjen. I morgen er det meldt 18 grader, perfekt dag for beising. Når det er gjort så skal jeg male litt på det hvite rundt omkring.

 

Nok av ting å gjøre på våre og jeg digger det 😊 Ha en god natt og en god start på ny uke imorgen

cursive-fonts

Min Instagram HER og min Facebookside HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

9 kommentarer
    1. Så herlig med sommertemperaturer i vente, da!😊 Våren har kommet til Trøndelag også. Hurra!

      Akkurat sånn er jeg også. Liker å holde på til jeg er ferdig. Men samtidig er jeg ikke sånn, for det funker ikke med min skrøpelige skrott… 🤣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg