Vi trenger en pause nå

Jeg føler at dette bilde sier mer en tusen ord, men siden jeg ikke skal skrive tusen ord så er det jo greit. Vi sitter altså ute og koser oss, i kveld var det endelig et vær som var bra nok til at vi kunne fyre opp i bålbordet vårt. Og jeg må si det er utrolig koselig altså, til og med jeg har vært avslappet i forhold til at det kommer litt aske på putene. Det er bare å blåse bort. Jeg er nemlig litt hysterisk når det kommer til slike ting, spesielt når det er nytt. Men dette er ute og ute er ute, ikke sant?

 

Det var godt å legge fra seg arbeidsutstyret og nyte familien litt ekstra.

 

Vi fikk hjulpet min kjære venninne i dag morges og vi har fått jobbet med prosjekt nr 1 million i hele dag. Nå kjenner jeg at når dette er ferdig så er vi ferdig med bygging for i år. Det er på tide at vi bare nyter litt fremover nå, det syns jeg vi fortjener. Vi sa det begge to nå i kveld at dette er siste store prosjekt for nå. Vi trenger en pause nå! Ellers har vi kost oss med å grille marsmallows og spilt litt dart sammen alle sammen, en utrolig fin kveld har det vært. Nå blir det bare vanskelig å gå inn for nå er det skikkelig kos her.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg