Vil du bli en engel, bør du gjøre det før du dør…

Noen låter gjør meg mer tankefull enn andre og denne sangen satte i gang mange tanker hos meg. En setning som er så sann som den er sagt, nemlig: “Vil du bli en engel, bør du gjøre det før du dør”!  Og det er jo veldig sant, det du kan gjøre godt, burde man jo gjøre mens man lever, det man kan rette opp i burde man jo gjøre mens man kan. Teksten på hele denne låta til Vinni likte jeg, den satte livet i perspektiv syns jeg.

 

Jeg soner ut, kan du bare si meg det samme som alltid, samma om du juger og tar det tilbake. En glorie, du får igjen. 

Var ingen rundt i byen som ville være sånn som oss og brått så skjønte vi vi måtte lære oss å sloss. 

Blodet rant som en foss i fra rett over øyelokket og arret ble til et minne om tinga vi fåkker opp. 

Du sa du sa det til meg, antageligvis, men det e’kke alltid jeg klarer å ta det til meg. For noen ganger synes jeg at det farligste som finnes er alle tinga alle sier ikke finnes.  

For tid er bare tall og vi er bare støv og vil du bli en engel, bør du gjøre det før du dør.  

 

Jeg prøvde meg, jeg prøvde meg, men jeg e’kke som deg. 

 

Så hvor er du.. Kan du bli med i flammene som før, jeg orker ikke deale med så mange tanker. Bli hodeløs, bli hodeløs. 

Det siste jeg kan huske er at du var blitt så jævla sur og flaskene gikk veggimellom til du måtte bæres ut. 

Jeg burde vært en ærlig dude og sagt det så for jævlig ut, men sprakk idet jeg traff på atmosfæren som et stjerneskudd. 

Så kjære deg og kjære gud, jeg ville bare være kul. Jeg trodde det var kjærlighet å bare la deg være knust. 

Så vi var to som syns det farligste som finnes er alle tinga alle sier ikke finnes”

Sangen heter Glorie ❤

Ha en fin fin kveld

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg