Viljen man har i seg kan gi styrke

Det er ganske utrolig hvor mye lysten til å gjøre noe kan strekke et menneske, hvor mye viljen man har i seg kan gi styrke. Jeg er sikker på at hvis badet vårt hadde vært ferdig, så hadde jeg også vært helt ferdig. Men, pågangsmotet jeg har til tross for at musklene skriker i HELE kroppen visste jeg egentlig ikke at jeg hadde. Det som ikke dreper deg gjør deg sterkere, det er helt klart sant!  

 

Nå er det fredag og helg noe som betyr at vi selv kan bestemme hvor lenge vi skal jobbe på. R har ingen arbeidstid han må forholde seg til og det er jo godt, det eneste vi må prøve å legge inn i timeplanen vår er middag for det har vi glemt i noen dager nå. Fort gjort!  

 

Såå jeg tenker at jeg skal dra på butikken snart, handle mat så det er i hus. Ute skinner solen så kanskje noe å slenge på grillen hadde vært digg, det er meldt 18 grader i dag så det er nok ingen dum ide. Nå gleder jeg meg vilt til rolige dager, men det er enda en stund til. 10.mai tenker jeg hverdagen roer seg her i huset. Da skal jeg nyte litt planting, både her og hos mamma, vi må jo ha litt orden til 17.mai. 

Ønsker dere en fin og solrik Fredag 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

20 kommentarer

Siste innlegg