Vinn vinn situasjon

Nå har Rune vasket alle vinduene utvendig, så er det min tur til å ta dem innvendig. Jeg har bare et problem, jeg har ikke lyst selv om at jeg vet jeg må og jeg vet jeg skal. Må bare skaffe meg litt energi først og det håper jeg at jeg kan få ved å skrive litt. Det å skrive hjelper jo for så mye og for meg så tyr jeg til skriving på bloggen i ekstremt mange tilfeller. Selv om jeg ikke alltid skriver om den stemningen jeg er i, så kommer jeg meg enten inn i en bedre stemning eller ut av en slitsom en. Vinn vinn situasjon.

Når jeg er stressa

Når jeg er nervøs

Når jeg er negativ

Når jeg er positiv

Når jeg trenger ro

Når jeg trenger energi

Når jeg er sint

Når jeg er glad

Osv osv…..

Ja, dere skjønner poenget, denne listen kunne gått videre i en evighet, for uansett stemning så hjelper det å skrive. Og noen ganger når man deler ting man skal gjøre så føler man liksom en “plikt” å følge opp. Så når jeg sier jeg skal vaske vinduer, så må jeg jo gjøre det. Har også lovet R å gjøre det så det veier kanskje tyngst. Noen ganger så er det så utrolig slitsomt å skulle sette i gang med noe som ikke frister å gjøre. Men, på med musikk, frem med vaskebøtta og så blir jeg så glad av å vite at de er rene. DET er de nemlig ikke nå.

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg