Vinterens ønskeliste…

Reklame | footway.no

Kommende vinter skal jeg kjøpe nye vinter sko og ny vinterjakke. Jeg har kikket litt rundt og tenkte jeg skulle kjøpe det i god tid før alt er utsolgt. Det er lenge siden jeg faktisk har shoppet vinter sko og jakker. Så det er nok på tide kan man si.. Man kan si det slik at jeg sliter på det jeg har, men det får da være grenser. Når jeg drar til byen for å handle til meg, så ender jeg opp med å handle til andre, og jeg kan ikke tenke meg det blir noe bedre når lille vakre prinsessen kommer i september ❤ Men her er litt av vinterens ønsker.
Det er kanskje ikke så lurt å bare ha hvite vinterstøvler, men det er fint å bruke når det er kjempemasse snø, iskaldt og sol. Men jeg MÅ ha svarte også, som er litt mer brukervennlig på hverdagen. Og det er viktig å være varm på beina, ikke noe er verre enn iskalde tå’er på fjellet. Så da er foret viktig og disse svarte med “pels” innvendig er veldig fine syns jeg.
Når det kommer til litt finere bruk, sånn hvis man skal ut å spise eller en tur ut på byen så må det være en annen type støvlett som passer fint til fine klær. Jeg liker slike støvletter, men syns også det er vanskelig å finne noen jeg virkelig trives i. Men noe slikt som disse eller disse er fint. Alt dette kan du finne på Footway.no

Nye vintersko skal det ihvertfall bli, nå er det på tide. Så dette er noe av hva jeg ønsker meg til vinteren.

Ønsker dere en knall dag😘
signature-fonts

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg må også ha nye vintersko, men det blir nok mer noe liknende “army-boots”/Dr Martens, som jeg kan bruke til både kjole og bukse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg