Wow, er det faktisk mulig!

Reklame | Mastertaket.no

Dette innlegget skulle egentlig kommet ut i går kveld, men det rakk jeg dessverre ikke. Nå begynner vi å komme litt i mål med denne sommerens gjøremål og vi har fått det akkurat som vi vil. Men en ting som har plaget både Rune og meg i mange år er taket vårt. Det er i god stand, alle stein er intakt, men det er fargeløst. Det er en trist farge og jeg har sagt det mange ganger at det må gjøres noe med, det ødelegger helheten litt.

 

Tenk å få nytt tak uten å måtte bytte takstein da. Det å gjøre et falmet og mosegrodd tak nytt, er veldig mye enklere enn vi hadde trodd. Ikke en prikk maling noen plass annet enn på taket, pluss at det nå har fått utvidet levetid og det koster en brøkdel av å bytte hele taket.

MasterTaket As har fagkunnskaper om tak og gjør grundige vurderinger før de setter i gang. Har du lyst på nytt tak uten å måtte skifte taksteinen slik som oss? Da anbefaler jeg deg å ta kontakt her så får du gratis befaring uten forpliktelser av dem. Kanskje dere blir like fornøyde som vi er.

 

Det er dyrt å skifte tak så det er ikke noe vi har prioritert, men hva er da bedre enn å ha en sønn som jobber med bl.annet takfornying. I dag har det skjedd forandringer her, for min kjære sønn har malt taket for oss i privat regi. Først ble det vasket grundig og all mose og “møkk” ble borte vekk. Bare det gjorde en kjempeforskjell, men det var når malejobben startet jeg virkelig så hvor utrolig “dødt” taket vårt egentlig var.

Slik var det før maling
Takfornying
WOW

Se på dette resultatet da, det er jo bare helt fantastisk og jammen meg tok det bare 2 dager å få det slik. Vi er så takknemlige for at han gjorde denne jobben for oss, og for en effektiv sønn jeg har. Det er vel lov å være litt stolt av den hardtarbeidende gutten der. Tusen takk for at du gjorde hustaket vårt så UTROLIG fint.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg