Wow, for en stor forskjell

I dag har jeg scrollet gjennom hundrevis av gamle bilder og det er så utrolig koselig. Det er jo en liten gjenopplevelse av ting man har vært med på opp igjennom tiden. Noen ting skulle jeg ønske jeg kunne gjort om igjen, andre ting kan bare forbli minner. Uansett er det gøy at jeg alltid har tatt så mange bilder av alt mulig. Bilde over er fra en tur min venninne Mariann og jeg hadde på våren i Porsgrunn for endel år siden.

 

Bilder gir utrolig mange fine minner noen år etterpå, jeg er glad jeg alltid har vært glad i å knipse

 

Når jeg ser på bilder fra hagen her så er forandringen så stor, det er nesten så det ikke er samme hus utvendig. Husker godt hvordan det var her da, mamma var/er veldig flink med både vedlikehold og blomster så da gikk det jo an. Og jeg skal si deg det var blomster her til tider, nedover trapper, på verandaen, i hagen og på bordene rundt omkring. Men det var fint det er sikkert, her er bilde før og etter vi flyttet hit. Wow, for en stor forskjell.

Nå er det ikke et eneste tre og hagen er omringet av en thujahekk som endelig har begynt å vokse seg til. Den er ikke stor, men rekker meg til hofta. Da vi satte den opp for 2 år siden var den meg ikke til kneet engang. Da fikk jeg litt sjokk faktisk når den ble satt opp. Men litt gjødsel og vanning så fikk den litt fart på seg.. phuu.

 

Til og med skogen bak der er ikke den skogen den en gang var.

 

Forandring fryder og det er rart med det hvor fort man venner seg til alle forandringer som skjer opp i gjennom årene. Så da er det ekstra godt å ha minner å se tilbake på.  Nå skal jeg få på meg sko og komme meg ut å hjelpe min kjære som allerede er i full gang ute. Jeg ønsker dere en knallfin dag og hvis dere ikke har noe å gjøre, gå igjennom gamle bilder, det er så koselig.

 

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg