WTF! Det tok 4 minutter det

Jeg følte et øyeblikk at det var så lenge siden jeg hadde skrevet et reint hverdagsinnlegg. Mulig det ikke er det, men det føles sånn i hvert fall. I dag så har vi vært en tur i byen, det begynte å bli på tide med litt påfyll av litt av hvert her i huset. Og i dag fikk jeg med meg Rune, han er ikke akkurat den som skriker høyest når det er snakk om bytur, men kan til nød bli med. Og i dag var det ikke helt nød, men det er jo koseligere.

 

Jeg visste at han skulle inn til byen likevel for å levere noe, så da grep jeg sjansen. Altså, ikke sånn bakholdsangrep, men sjansen for å få et ja var så mye større da når han måtte opp av sofa’n likevel. Og det fikk jeg. Jeg merker jo at når han er med så får jeg gjort unna ting mye raskere enn når jeg er alene. I dag passet jo det utmerket da jeg ikke hadde tid til å kikke i hver ei hylle likevel.

 

Her om kvelden bestemte jeg meg for at jeg skulle få til dette med usb’n min på pc’en. Etter en oppdatering så virket den ikke lenger, tror jeg har skrevet om det for lenge siden at jeg da også skulle klare det. Men det gjorde jeg altså ikke, nå derimot orket jeg å lese meg frem til en løsning. Den har vært bort i over et år og dermed har jeg ikke kunnet bruke bildene mine fra ekstern harddisk. Men nå måtte mobilbildene mine inn så jeg måtte fikse det.

 

Joda, slett driveren, trykk på start på nytt og driveren installeres igjen. WTF! Det tok 4 minutter det. Jaja, er det ikke typisk, det man tror er innvikla er ikke alltid det, men fikset ble den. Dermed tilgang til bilder og der fant jeg dette bilde av Rune og meg. Det er vel ca 6 år siden kanskje og vi var på Mølen en tur. Koselig å se igjennom, der ligger det så utrolig mange bilder jeg ikke har sett på lenge. Det liker jeg!

Håper DIN dag har vært fin 🙏

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

6 kommentarer
    1. Skikkelig koselig bilde. Det som foregår i hodet er ofte mye mer vanskelig og komplisert enn hva det egentlig er. Men så godt å ha tilgang. Dagen min var fin på sitt vis <3.

      1. Ja det var en koselig dag også <3 Ja rart det der at man kan tenke så mye mer innviklet enn ting egentlig er 🙂
        Godt å høre, i dag har jeg nesten ikke hatt tid til å lese noen blogger så får lese litt nå 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg