Yes! Endelig!

Altså denne dagen har jeg ventet på lenge, det føles i hvert fall veldig lenge. I dag kjenner jeg ikke veldig på den slitne følelsen og fy søren det er så deilig. Så, i dag har satte R i gang med å vaske vinduene utvendig, så da var det bare å slenge på seg arbeidslysten å sette igang med å ta dem innvendig. Nå ser vi endelig ut igjen og det var på tide tiihii. Og når jeg først var i gang så fikk jeg dratt frem sofaen og støvsugd bak der også. Pluss at jeg da også måtte tørket litt støv, så nå er det rent og pent her. Og UTEN at jeg er helt gåen, det er en perfekt lørdag det. Yes! Endelig sier jeg! 

 

Skulle egentlig vært ute å stablet ved i dag, men hallo, kan jo ikke ta seg helt ut heller, så det får vi ta en annen dag når det passer litt bedre og noen var HELT enig med meg så da er det jo greit.

 

Jeg følger med på vg direkte på redningsaksjonen av 5 år gamle Rayan som falt ned i brønnen i Marokko. Håper inderlig de får han ut i dag før mørket kommer og han blir værende der nede enda en kald natt. Han falt ned 32 meter på tirsdag og som jeg forstår er de nå ca 2 meter unna han. De måtte grave en ny tunnel 32 meter ned ved siden av der han er og er nå på vei i en ny tunnel rett inn til han. Håper han ikke er mye skadet og det er godt å vite at han har fått både mat, drikke og oksygen. Men 5 år da stakkar 🙏

Håper DERE får en fin lørdagskveld

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg