10 kjappe spørsmål og svar

Jeg har vært på en liten tur hos Veralynn igjen 🤗

1. Har du et hett temperament? 

Svar: Ikke til daglig, men trengs det så skjuler det seg noe eksplosivt i meg også. 

  

2. Du får et håndskrevet gratulasjonskort. Sparer du på det, eller kaster du det etter en stund? 

Svar: Før sparte jeg på ALT, nå sparer jeg på noe og kaster noe etter en stund. 

  

3. Har du noen gang tatt en bilde av en kjendis, og bedt frisørdamen om samme frisyre? 

Svar: Ja, når Jennifer Aniston klipte seg en eller annen gang i en eller annen sesong på Friends, så kom jeg til frisøren med bilde og sa: Sånn skal jeg ha. 

  

4. Foretrekker du en kvinnelig eller mannlig gynekolog? 

Svar: Foretrekker vel egentlig kvinnelig, men den mannlige jeg har fant ut av endometriosen, noe annet enn hva den kvinnelige ikke gjorde på 21 år, så!   

  

5. Hvem av disse ordene: fyllesjuk, regninger eller støvsuging skulle du helst aldri høre om mer? 

Svar: Regninger!  

 

6. Bruker du å øve på hva du skal si før du ringer en telefonsamtale? 

Svar: Nei, det har jeg aldri gjort, men vet jo hva jeg ringer for så emne er jo klart. 

  

7. Kan du kjøre slalom?  

Svar: Jeg kan det ja, men det er mange år siden, neste vinter kanskje.  

  

8. Briller/linser eller har du ikke behov av noen av delene? 

Svar: Jeg har begge deler, linser for synet på verden og briller for mobil/pc/bok lesing. 

  

9. Hvilke fem ingredienser må du ha i en taco? 

Svar: Løk, salat, agurk, kjøttdeig og Bjerke pizza og kebab dressing. 

  

10. Har du noen arr, og hvordan fikk du det/dem? 

Svar: Jeg har arr under haka etter hull i et fall og arr i øyebrynet etter piercing (som jeg aldri skulle tatt). Nesten som den på bilde under, angret fort på den.

Les gjerne “hva skjedde med verden” også 🙏

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer

Siste innlegg