20 kjappe spørsmål og svar

1. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? 

Jeg skrev ned dagens gjøremål i dag morges, MÅ skrive lister på det meste.

2. Hva har du alltid i vesken? 

Vel si det du, jeg har noen vesker, men hva som er i de har jeg ikke peiling på. Bruker sjeldent veske, men jeg er sikker på det ligger en kulepenn der.

3. Hva bestiller du på kafé? 

Hvis jeg er der på lunsj blir det som regel Cæsar salat, hvis det er for en drikk så bestiller jeg iskaffe.

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? 

Blogg.no Instagram.com Messenger Snap Vg.no Google Facebook Pinterest

5. Hvilken farge er det på tannbørsten din?

Den er roooosa for øyeblikket

6. Kan du bytte olje på bilen?

Jeg kan ihvertfall fylle på olje, bytte? Er den ikke bra nok den jeg har?

7. Hva var det siste du kjøpte?

Appelsiner på butikken

8. Har du noensinne vært i en ambulanse?  

Nei, jeg har aldri det, men jeg har ringt etter en en gang

9. Banner du ofte?

Vil ikke si det er så jævlig ofte, men slang ut noen gloser her om dagen.

10. Hvor mange søsken har du?

Jeg har en søster

11. Hvor mange steder har du bodd? 

Jeg har bodd i Tromsø, Larvik, Sandefjord

12. Er det viktig å feire bursdager?

Eh JAA!!

13. Har du tatt vare på klesplagg fra da du var liten?

Ja jeg har en kjole som mamma sydde til meg når jeg var 1 år kanskje.

14.  Når legger du deg om kvelden? 

Jeg prøver å være i seng til 23, men hender at det blir lenger.

15. Potetgull eller smågodt? 

Potetgull

16. Den perfekte vertinnegaven er? 

MÅ ikke ha gave, men veldig hyggelig med blomster og bobler.

17. Et sitat du liker? 

Det er så  mange, men en av favorittene er :” Du vet når en tulipan henger med hodet, og så trykker man den inn blant de andre for at den skal stå oppreist. Et sånt samfunn vil jeg ha”

18.  Er du forfengelig? 

Nei, vil ikke si det, jeg kan gå i butikken i pysjbuksa, null problem.

19. Favorittfag på skolen?

Det var foto og musikk

20. Nevn én ting som er irriterende med å blogge? 

 

Klem fra

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg