Et skikkelig typisk Donald Duck øyeblikk

Jeg satte i dag klokka på 06.00 for i dag skal jeg noe jeg har hatt lyst til å gjøre kjempelenge. Jeg liker veldig godt å ha god tid på morgenen før jeg skal noe så da var det bare å komme seg opp tidlig da. Det jeg skal blir veldig spennende og jeg grugleder meg, men det blir nok veldig bra og jeg skal fortelle mer om dette etterpå. Nå har jeg funnet frem iskaffe og tenkte jeg skulle si noe om gårsdagen til frk Kløne.   

 

Altså noen dager er man jo litt mer klønete enn andre, som dere vet så er jeg jo i utgangspunktet litt klønete, men likevel. I går var en slik dag, heldigvis etter listingen da. Middagen i går var en grandis og jeg hadde ny ketchupflaske som virkelig var til besvær. Når jeg ristet den mistet jeg den i gulvet og når jeg åpnet den mistet jeg den oppå pizza’en så både fyll og ketchup fløy utover benken, på vinduet og på meg.  

 

Så dro jeg på Rema1000 og kjøpte ved, da jeg kom tilbake skulle jeg bære disse, en skulle i boden og en skulle inn. Jeg satte fra meg den som skulle inn på utsiden og gikk inn i boden. Altså, se for deg dette: Jeg slipper vedsekken ned på bakken og der sto jernriva selvfølgelig med tenna pekende utover. Så vedsekken landet rett ned på tenna og hva skjedde da? Joda, stokken smeller så klart rett inn i panna mi som i et skikkelig typisk Donald Duck øyeblikk.     

 

Fytti granskauen det smalt og når jeg tok meg til hodet hadde jeg altså ikke bare hatt et D.D øyeblikk, men der kom det også ut en Donald kul som vokste mens jeg kjente på den. Vel, bodens vegger og evt naboer som var ute fikk høre noen banneord som vanligvis ikke kommer fra meg. Men ÆVV!! Kul har jeg enda, men det gjør ikke så veldig vondt heldigvis. Jeg får bare rett og slett godta at jeg ER en kløne til tider.  

Håper dere får en klønefri dag  ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

18 kommentarer

Siste innlegg