91 år gammel på langtur

Jeg føler på et sånn julegavestress for tiden og jeg vet at jeg har god tid. Likevel så har jeg jo planer om å bli ferdig innen 1 desember, føler at det er litt umulig. Vi får se hvordan det går, har et par tre i boks allerede, men er langt ifra ferdig. Jeg tror jeg skal se hva jeg kan få gjort i løpet av neste uke, spørs helt på den jævla strømregninga. Gruer meg skikkelig til den kommer og håper den ikke blåser meg av veien. Håper ikke det skjer kan man si.

 

I dag så tok jeg på meg skoa og gikk til mamma, det var en deilig tur for meg, sheriff var egentlig klar for å snu sånn 100 ganger på veien. Han ville hjem slik som han vanligvis vil hvis turen blir for lang. Sløving! Vel, skulle likt å sett meg selv 91 år gammel på langtur. Han er tross alt en veldig gammel mann regnet i menneskeår. Men han kjørte på og holdt ut hele veien bortsett fra en bitteliten bit på turen hvor han ba pent om å bli løftet.

 

Rune holder på i garasjen hver eneste morgen før jobb, i dag måtte jeg nesten gå ut å sjekke hva han drev med. Hver dag i en uke har han vært der ute å styra med sitt. Det har virkelig blitt orden der nå da, alt av verktøy har sin plass, jeg tror han har sortert både skruer og spikere også. Han har fikset freseren og reparerer kjelken så det er klart til vinteren. Et sånt stå på humør liker jeg og det gir resultater. Blir inspirert av slikt.

Har du lest dagens første innlegg? Hvis ikke, kan du gjøre det her om du ønsker 🙏

Ha en fin kveld 😊😊

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Skjønner godt at Sheriff blir litt sliten når man tar hans alder i betraktning. Sikkert en god turkamerat likevel. 😊
      Fint med gubbe som er i ryddehumør 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg