Akkurat nå

..Her i huset 

Jeg er i gang med middagen, sengetøy er vasket og litt støv er tørket. Altså apropos støv, det går jo nesten ikke an å bli kvitt det jo. Vasker det bort og snur meg mot benken og jammen meg ligger det litt støv der igjen. Irriterende! 

..I mine tanker 

Smittetallene, omg nå tar det litt av rundt omkring. Jeg hadde vel flytta inn på ei hytte på Hardangervidda alene om dette var i starten av pandemien. Heldigvis så er jeg roligere i forhold til det nå, phuuu. 

..Ønsker jeg 

At resten av vinteren blir fin og at våren kommer fort i år. Herlighet som jeg gleder meg, denne våren skal bli bedre enn noen gang har jeg bestemt meg for. 

..Har jeg lyst til å 

Planlegge en reise litt lenger frem i tid, det er noe jeg virkelig syns vi fortjener. Det behøver ikke å være langt avgårde, men jeg trenger å komme meg på et fly snart enkelt og greit. 

..Ser jeg frem til 

Lysere dager, mer mennesker og besøk etterpå. 

..Ute 

Det er fantastiske farger på himmelen, der lyser opp stua her og er så vakkert. 

..Har jeg det 

Så bra, jeg smiler jeg, fordi jeg er i go’humør og DET liker jeg. 

..Vil jeg gi deg dagens sitat ❤ 

Vær raus, men la deg ikke utnytte. Vær kjærlig, men la ikke ditt hjerte bli misbrukt. Vis tillit, men vær ikke naiv. Vær en god lytter, men mist ikke din egen stemme.  

Leste du dagens første innlegg? Hvis ikke gjør det HER om du vil

Ha en fin kveld  😊

 luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

22 kommentarer

Siste innlegg