Alt MÅ ikke være stress

Det ser ut som at dagen i dag skal bli den siste på en lang stund med grått vær og det skal utnyttes. For etter denne dagen så er det uteplassen som skal pimpes så i dag så skal jeg fuge dusjen og R skal få bassenget opp å gå. En av dissene dagene kommer dusjveggen og JEG er klar for at bad er bad og ikke et oppussingsted lenger og ikke minst har jeg lyst til å vise resultatet. Som jeg faktisk er VELDIG stolt av.  

 

Nå er jeg klar for sol, sommer, varme og kos. Ja, så klart lurer det en plan eller to ute her, men da får vi i hvert fall være ute, så det er helt greit. Jeg er jo ikke laget slik at jeg liker å sløve hele dagen, men så lenge det er null stress så koser jeg meg like mye med å kreere som å ligge på ei solseng å slikke sol. Så lenge været er godt og jeg kan være ute så smiler livet. Denne sommeren skal jeg også nyte masse. Lykke!  

 

Morgenen i dag har vært rolig og det er godt å starte dagen uten arbeidsklær til en forandring, men det kan ikke vare lenger enn det må og i dag skal jeg gjøre en innsats her og bli FERDIG med de småtingene jeg kan gjøre noe med. Så nå er det bare å få arbeidslysten opp og gå, så er jeg good to go!  Og etter en dag med fri, så er ok å være effektiv igjen. Håper dagen din blir fin, jeg ønsker det for deg ihvertfall. Takk for at du leser her inne hos meg, det liker jeg.

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg