Coronaformen dag 3

Etter en natt og en hel dag med verking i kroppen, feber og møkk så må jeg si at jeg var spent når jeg la meg i går. Spent på hvordan natten ville komme til å være, trøtt som jeg var sovnet jeg nesten før hodet traff puta. Og jeg har sovet godt i hele natt og bortsett fra hodepine og litt støl (!?) men alt er så mye lettere i dag og DET er jeg så utrolig glad for. Nå håper jeg bare at dette er “over” og at de siste dagene i isolasjon blir uten noen symptomer.  

 

Dette blir en fin lørdag!  

 

Jeg trodde jeg var heldig og slapp å kjenne noe til dette da dag 1 gikk så bra, men nei. Nå er jeg bare lykkelig over å starte denne lørdagen uten store plager. Man vet jo aldri med corona så jeg skal ikke være for tøff i trynet på fortsettelsen, men gleder meg over dagen så langt. Rune er fortsatt negativ så han får handlet det vi trenger til denne helgen. Jeg skal i hvert fall sette på litt vask og ta en laaaaang dusj.  Ha en fin dag ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

14 kommentarer

Siste innlegg