Da skjedde det igjen!

Joda, jeg har noen grå hår, men det skal sies at dette ringlyset gjør det ENDA gråere. Men, i dag har jeg farget bunnen og de små grå er borte. Selv om at det var unødvendig så kjørte jeg på og tok hele bunnen, for reint egentlig så var det ikke nødvendig å ta det bak. Det var faktisk aller første gang at jeg har gjort det selv, så gud veit hvordan det ser ut bak. Men så nøye er det ikke, viktigste er jo å få bort det som skulle bort.

 

Jeg får si som jeg sa tidlig i 2020, det er foreløpig så er det bare lokalt utbrudd i fronten. Det er det heldigvis fortsatt og jeg håper det fortsetter slik noen år til, men kan vel ikke regne med det.

 

Da skjedde det igjen! Rune fikk øye på at det var mer igjen av hårfargen og kjørte på å tok sine grå også. Jeg har jo vært så imot at han skal farge seg, for det kan se veldig fake ut på enkelte menn. Men etter at han tok saken i egne hender sist og jeg ikke la merke til det engang, så satte jeg meg ikke på bakbeina og begynte å hyle. Så nå er vi nyfarga begge to og han la seg fornøyd i kjent stil på sofaen.

Veit ikke helt hva som skjedde med underkjeven og munnen her, men, det er håret som er viktig altså hehe.

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg