Dager som dette!

I dag var vi fast bestemte, det skulle bli tur på oss alle, litt frisk luft og inntak av litt sol. Den sofaslitinga det blir i helgene føles så mye bedre når man kommer hjem fra en sånn tur. Og for et nydelig vær det var i dag, enda så utrolig kaldt det var i dag tidlig. Vi dro ned til Indre Havn hvor det i dag florerte av turgåere, det var så hyggelig å se masse folk, det skjer jo ikke hver dag det lenger. Smilende mennesker som koste seg, så fint. 

 

Vi gikk ned til Tollerodden som er et område i Larvik. Den høyeste kollen blir kalt Gryteberget. På den ytterste knausen, kalt Ballastberget, tok seilskutene ut og inn ballast. Det finnes også et par gamle fortøyningsringer der. Tollerodden er også et populært badested. 

 

Vi var oppå berg, nede ved vannet, inni sprekker og gjennom kratt. Dager som dette tar jeg med meg inn i minneboka, dager som dette vil jeg veldig gjerne huske for slike dager er gull verdt. Nå lukter det så godt her og maten begynner å nærme seg ferdig og jeg vet at det kommer noe godt når kokken setter igang på kjøkkenet. Så nå skal jeg dekke på og pakke bort pc’en! Håper dere har hatt en fin dag så langt. DET har jeg.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

11 kommentarer

Siste innlegg