56 dager igjen!

Brrr og fytti rakker’n så kaldt det er i dag da, sola kommer over tretoppene nå og vil komme til å varme opp stua litt her, men isj å fy som jeg fryser da. Vår varmekilde er KUN ved her oppe i hovedetasjen og det har vi planer om å fortsette med, men i dag må jeg på en liten jaktrunde på finn og finne noen som selger mer ved. Det begynner å minkes og vi har jo et par måneder til med kalde dager. Man blir litt sta når det kommer til bruk av strøm, jeg skal søren meg ikke ha strømregninger som vipper meg av pinnen. Orker ikke det hvis jeg faktisk ikke må. 

 

Det er faktisk 56 dager til den første vårdagen og det er jammen meg ikke lenge til, det er en tanke jeg virkelig liker. Søndag 20.mars braker det løs med våren 2022! Jippi sier jeg bare 🎉

 

I dag er planen å komme oss ut en tur alle sammen, finne oss en plass der vi kan vandre litt. Det er koselig da, en liten luftetur før Rune skal lage club sandwich til oss. Det er han skikkelig god på, det var nemlig spørsmål her i går om hva alle ønsket seg til søndagsmiddag og da var det helt klart det som var ønsket for de fleste. Ikke helt søndagsmiddag, men må man alltid ha det da? Kan jo ha litt lørdag på søndager innimellom også syns jeg, spesielt når fredager havner på lørdager hehe. Ønsker dere alle en fin fin søndag og ikke glem å slappe av litt også.

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg