De er vinnerne i denne kampen!

Jeg vet at jeg har snakket varmt om dette og jeg skal fortsatt si at det er utrolig fint sånn utseendemessig. MEN, hvorfor var det ingen som fortalte meg det, at det aller aller beste skjærer vet er POPCORNGRESS?? Altså jeg klikker snart og istedenfor at det skal skje så skal jeg fjerne alt og plante noe annet i kassen min. Dette er IKKE greit og orker ikke å måtte rydde opp hver eneste dag, flere ganger daglig etter de forbaska vandalistene. De utspekulerte hvite og svarte fuglene som ikke har respekt for andres ting. Nei, nå gir jeg opp! Jeg innrømmer det, de er vinnerne i denne kampen. 

 

Jeg har prøvd det meste, jeg har hatt planker over slik at de ikke kommer til, men hva gjorde de tror du. De flytta litt på de bare. Jeg har forsøkt plast over, men det ga de bare en utfordring de nailet på første forsøk. Jeg har hengt opp poser slik at de liksom skulle bli skremt, men neida ikke noe skremmer dem annet enn at jeg er ute da (levende fugleskremsel). Men, jeg kan ikke stå ute døgnet rundt dessverre, så viktig er ikke dette gresset. I dag forsvinner det, jeg skal grave det opp og kaste det, de skal ihvertfall IKKE få det!

 

Bortsett fra at jeg er uvenner med disse skjærene nå så håper jeg på et godt vennskap med symaskina, for den skal jeg forsøke meg på nå. Går det ikke så har jeg heldigvis en mann som sier at han mestrer symaskin godt, er faktisk litt frista til å ikke få det til bare for å få gleden av å se han mestre den. Tre tråder og spole til undertrå (heter det det?). Men, forundrer meg absolutt ikke at han nailer det, det hadde ikke kommet som et sjokk for å si det sånn. Nå er dagen godt i gang, solen skinner, temperaturen er GOD og jeg ønsker deg en strålende dag.

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg