Den raskeste veien hjem igjen

Solen skinner, temperaturen ligger på sånn rundt 5 grader, perfekt for en lang tur og i dag fikk jeg med meg Rune. Er litt koseligere å gå 2 da, bortsett fra at han innimellom var som bikkja og ville ta den raskeste veien hjem igjen. Når jeg la merke til det så kjørte jeg på med litt omveier, er jo tross alt søndag og det eneste som venter hjemme for han i dag er jo sofaen. Og den går ingen plass! Hørte mye “uff, men, hallo, åhh” bak meg der vi gikk når jeg gikk motsatt vei enn veien hjem. Nå er’n godt plassert foran tv’n og er veldig fornøyd med det. 

 

Søndager kan bli veldig lange hvis man ikke gjør noe som helst, så det var veldig godt med en tur. Kanskje jeg tar en lengre tur til litt senere, frisk luft var akkurat det jeg trengte i dag etter en litt “kjip” start på mårran sånn tankemessig! DET er faktisk allerede litt bedre og ikke noe er bedre enn det da, livet er sånn enkelt og greit. 

 

Jeg har så lyst til å bake noe, lage noe godt liksom eller prøve meg på noe jeg ikke har gjort før. Rart med det, men det har jeg hver eneste søndag, da kommer lysten på å lage søte ting, kanskje jeg burde flytte sukkerdag til søndag for vi spiser minimalt med sukker for tiden, så det er nok like greit å la være å tenke i den retningen i dag ihvertfall. Er vel snart tid for å lage middag vel, da kan det hende søtsuget forsvinner etter den. Liker du å bake? Hva er det beste du kan få servert av for eksempel hvetebakst?    luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

24 kommentarer

Siste innlegg