Det er det som betyr noe!

Min ønskeliste er enkel i år, jeg har ikke de store ønskene utenom at vi kan omgås familie og at alle holder seg friske. Det er det som betyr noe! Det har vært en litt tøff høst med tanke på sykdom rundt omkring, utrolig mange som har hatt både det ene og det andre. No’ dritt, men også veldig forståelig at det har blitt sånn fra de åpnet opp igjen og “alt” plutselig var lov igjen (jeg har min mening om det, men) Nå håper jeg at alt av virus kan ta seg juleferie, alle fortjener jo ferie innimellom. Og mitt ønske er at alle får en sykdomsfri/karantenefri jul.

 

Ferie er å ha ingenting å gjøre, og hele dagen å gjøre det på

 

Nå skal arbeidstøyet på og dette prosjektet skal gjøres ferdig, så skal jeg legge vekk alt av gjøremål. Tankene på alt jeg kunne gjort skal også få ferie, det kommer en dag i 2022 også og jeg har mange julefilmer å ta igjen. Har jo faktisk kun sett grinchen i år og jeg har jo mange romantiske klissete filmer jeg MÅ se. Så hvis alt går etter planen kan jeg i morgen stå opp, ta meg en dusj, få på ny pysj og deilige kosesokker, fyre i peisen og sette på en film. Og jeg HÅPER at jeg kan klare å gjøre nettopp det, men det gjenstår å se. Jeg er nemlig ikke en sofasliter, men ønsker det for dagene som kommer.

Ha en strålende dag og plutselig kom håpet tilbake om en hvit jul også 🌨

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. Lei av det viruste ja.. selv om ingen jeg kjenner har vært berørt..foreløpig ! Kjempefint og koselig hos deg til jul.. <3 God jul til deg og dine <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg